Nespokojenost s veřejnou dopravou
Připomínky se týkají zajištění dopravní obsluhy území, návaznosti spojů veřejné dopravy, dodržování jízdních řádů a dodržování přepravního řádu.
V této věci je oprávněn jednat občan.
Splnění všech požadovaných náležitostí.
Podejte písemnou stížnost na příslušný úřad, při osobní návštěvě lze stížnost vznést i ústně.
Údaje obsažené v podání musí být co nejpřesnější a konkrétní, zvláště jedná-li se o připomínku, která má charakter stížnosti.
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
Lhůty stanovují vnitřní předpisy jednotlivých úřadů, zpravidla se jedná o lhůtu do 30 dnů.
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
Další činnosti nejsou stanoveny.
Stížnost lze zaslat na e-mailovou adresu příslušného úřadu.
Na postup při vyřizování podání je možné podat stížnost vedoucímu příslušného úřadu (u krajského úřadu jeho řediteli, u městského úřadu tajemníkovi).
Bez časového omezení.
Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat | Sun |
---|---|---|---|---|---|---|
30 |
1
|
2
|
3
|
4
|
5 | 6 |
7 |
8
|
9
|
10
|
11 | 12 | 13 |
14 |
15
|
16
|
17
|
18
|
19 | 20 |
21 |
22
|
23
|
24
|
25 | 26 | 27 |
28 |
29
|
30
|
31
|
1
|
2 | 3 |